آموزش بازاریابی محتوا

امروزه در فضای کسب و کار اینترنتی ، بازاریابی محتوا به امری ضروری تبدیل شده است. مدیران سایت ها سعی بر آن دارند تا با ساختن تیم تولید محتوا این امر ضروری را به شکلی درست اجرا نمایند. ولی متاسفانه در اکثر مواقع تیمی که می سازند ، به دلیل کمبود دانش در زمینه بازاریابی محتوا، تیم موفقی نمی باشد. به همین دلیل ما در مستر تکست با طراحی دوره آموزشی بازاریابی محتوا سعی بر آن داریم تا تیم تولید محتوا شما را با برگزاری دوره های حضوری و آنلاین ، تبدیل به کارشناس تولید محتوا نماییم.

البته در این میان بعضی از مدیران سایت ها با توجه به اینکه هزینه استخدام تیم آموزش دیده بازاریابی محتوا زیاد است ، تصمیم بر این می گیرند که تولید محتوا سایت خود را با هزینه بسیار پایین تر، به یک سایت تولید محتوا دهند.

حال با تفاسیر بالا ، چه شما یک مدیر سایت باشید و یا یک فرد علاقه مند به استراتژی های بازاریابی محتوا ، در اینجا برای شما یک دوره رایگان طراحی کرده ایم.

این دوره به شما نحوه استفاده درست از استراتژی های بازاریابی محتوا را آموزش خواهد داد. به نحوی که بتوانید مخاطب هدف را درگیر محتوای تولید شده کنید و با ایجا یک رابطه سازنده در او حس اعتماد به وجود آورید و پس از برند سازی او را به یکی از مشتریان وفادار تبدیل کنید! به طوری که آن شخص خودش به صورت خودجوش به تبلیغ کسب و کار شما در میان دوستان و آشنایانش بپردازد.

مزیت های دوره آموزش بازاریابی محتوا مستر تکست

تخصص پیدا کردن در بازاریابی محتوا

امروزه تمامی کسب و کارها مجبور به حضور در فضای اینترنت می باشند. و بدون شک برای حضور موفق در این فضا به تولید محتوا و بازاریابی محتوا نیاز دارند. پس شما با گذراندن این دوره می توانید در زمینه ای تخصص پیدا کنید که از اجزای جدا نشدنی کسب و کار اینترنتی می باشد. صنعتی به وسعت تمام کسب و کارهای دنیا!

استخدام در مستر تکست

ما برای افرادی که دوره آموزش بازاریابی را در مستر تکست گذرانده اند امتیاز ویژه ای قائل هستیم و در صورت تمایل می توانند به تیم تولید محتوای ما بپیوندند. پیوستن به تیم ما دو حالت دارد. یکی به صورت حضوری در دفتر و دیگری به صورت دورکاری می باشد که با توجه به شرایط شما این موضوع مشخص می شود.

رشد و گسترش کسب و کار شما

یاد بگیرید چگونه با استفاده از بازاریابی محتوا می توانید باعث افزایش نرخ بازگشت سرمایه در کسب و کارتان شوید. و از طریق طراحی استراتژی محتوا علمی، یک چهارچوب مشخص برای تولید محتوا داشته باشید تا با ارزیابی بازخورد کاربران بتوانید سودآوری مجموعه را تا حد ممکن بالا ببرید.

این دوره از بازاریابی محتوا شامل درس های زیر می باشد: